[4.3.4] Технические работы #1 [03.09.2023] - Форум игровых серверов WoW - WOSERGAME.NET

Главная
Форум
Новости
Загрузки
  • Страница 1 из 1
  • 1
[4.3.4] Технические работы #1 [03.09.2023]
ПрочитаноВс, 03-09-23, 15:53
Сообщение
#1


60 lvl
Сообщений: 3237
Награды: 1
Репутация: 50
Статус: Не в сети


Уважаемые Игроки!

Спешим сообщить Вам, что 03.09.2023 с 15:30 до 16:00, проводились технические работы в игровом мире.



СПИСОК ВАЖНЫХ ИЗМЕНЕНИЙ:

1) Core/Creatures: implement CREATURE_STATIC_FLAG_DESPAWN_INSTANTLY.
2) Core/Creatures: implement CREATURE_STATIC_FLAG_4_NO_BIRTH_ANIM.
3) Build fix.
4) Core/Creatures: ported all existing static flag implementations Creature.cpp.
5) Core/Units: Fixed possible use after free in ThreatManager.
6) Core/Movement: allow PATHFIND_SHORTCUT to be used for chasing units.
7) Fix Dockerfile using incorrect image.
8) Core/Movement: added some overloads to PathGenerator::CalculatePath.
9) Core/Movement: fixed edge cases in which hovering units were consider.
10) CircleCI: CIRCLE_PROJECT_USERNAME can't be used here.
11) Core/Spells: implement SPELL_ATTR0_CU_IS_TALENT.
12) Core/Auras: Convert most rules from Aura::CanBeSaved to a custom spell attribute.
13) Core/Spells: use already stored spell scaling values for coefficient calculation instead of accessing dbc data every single time.
14) Core/Movement: sync spline code with master branch.
15) Core/Movement: random movement now requires a minimum wander distance.
Сообщение


Уважаемые Игроки!

Спешим сообщить Вам, что 03.09.2023 с 15:30 до 16:00, проводились технические работы в игровом мире.



СПИСОК ВАЖНЫХ ИЗМЕНЕНИЙ:

1) Core/Creatures: implement CREATURE_STATIC_FLAG_DESPAWN_INSTANTLY.
2) Core/Creatures: implement CREATURE_STATIC_FLAG_4_NO_BIRTH_ANIM.
3) Build fix.
4) Core/Creatures: ported all existing static flag implementations Creature.cpp.
5) Core/Units: Fixed possible use after free in ThreatManager.
6) Core/Movement: allow PATHFIND_SHORTCUT to be used for chasing units.
7) Fix Dockerfile using incorrect image.
8) Core/Movement: added some overloads to PathGenerator::CalculatePath.
9) Core/Movement: fixed edge cases in which hovering units were consider.
10) CircleCI: CIRCLE_PROJECT_USERNAME can't be used here.
11) Core/Spells: implement SPELL_ATTR0_CU_IS_TALENT.
12) Core/Auras: Convert most rules from Aura::CanBeSaved to a custom spell attribute.
13) Core/Spells: use already stored spell scaling values for coefficient calculation instead of accessing dbc data every single time.
14) Core/Movement: sync spline code with master branch.
15) Core/Movement: random movement now requires a minimum wander distance.

Автор - Присяжный
Дата добавления - 03-09-23 в 15:53
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:
Пользователи, посетившие нас сегодня:
Присяжный, skyline25, imm1ku, Zloyluchok, Mistika, Kadosel, SSG, Tertyus, Drunken, probab3, Exclusive, nika, Hantersha, almaz2205, powaridze, IKapriusTh
Яндекс.Метрика
Загрузка...
Хостинг от uCoz